niedziela, 8 września 2013

Garść informacji, tona szczęścia!

Wraz z dzisiejszym dniem ukończyłem czytać świetną książkę twórcy teorii przepływu (flow), specjalisty z psychologii pozytywnej, Mihaly Csikszentmihalyi'ego "Urok codzienności". Od dłuższego czasu miałem wielką ochotę sięgnąć po ten tytuł. Jest to dosyć krótka rozprawa na temat szczęśliwego, pełnego życia. Przez kilka dni lektury odnalazłem poparcie wielu moich teorii, uzupełnienie innych poglądów jak i udoskonalenie dotychczasowych technik rozwoju. Wierzę, że te 91 stron cennej wiedzy, którą przez całe swe życie doskonalił Mihaly odbije się znacznie na moim aktualnym stylu życia. Chcę również i podzielić się z wami cennymi informacjami z książki, które w oparciu o moje uprzednie doświadczenia zaowocują kilkoma artykulikami jakie pojawią się w najbliższym czasie wraz z dopiskiem "Psychologia Szczęścia". Taki mój mały cykl, droga do udoskonalenia samego siebie. Mam nadzieję, że i Ty ruszysz z miejsca razem ze mną :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz