czwartek, 25 października 2012

Krótka notka

Żeby nie było, że założyłem bloga, zamieściłem kilka postów i znudziła mi się zabawa przyznaje się, że lekko zaniedbuję swój projekt jednak w ostatnim czasie wyraźny natłok spraw po prostu uniemożliwia mi częste zamieszczanie nowości. Tematów mam naprawdę wiele lecz zazwyczaj kiedy znajduję wolną chwilkę jestem zbyt zmęczony aby brać się za coś poważniejszego a pisać na "aby tylko było" nie zamierzam. Jeżeli jednak ktokolwiek zagląda tutaj (chciałoby się hehe) to otwarcie mówię, że obiecuję poprawę i zamieszczam linka do mojego drugiego bloga który jest jedynie miejscem w którym upycham swoje twory literackie (o ile można to coś tak nazwać) powstałe wskutek nagłych przypływów weny :) Aktualnie znajduję się tam tekst z początku roku 2012 i dosyć niedawno załadowałem również niedokończony twór. Aktualnie przymierzam się do napisania czegoś jednak zmuszony jestem czekać na więcej wolnego czasu.

http://outofmemory.blog.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz